Äntligen ett eget kontor

Igår hade jag många fokuseringar. Att köpa ett skrivbord – vilket jag gjorde! Och det gick precis att få in den i min lilla bil :/ det är snart dags att köpa mig en ny bil (fokus på detta en annan dag). Kom hem och trodde det var enkelt att montera skrivbordet, jo, tjena… det blev ännu mer fokus på hur man monterade ett skrivbord.

Normalt brukar jag bara montera upp saker – utan manualer. Men inte igår. Där satt jag och hade fullt fokus – satt i flera timmar & skruvade ihop det, med matuppehåll. Envisa jag som satte mitt eget mål att skruva ihop skrivbordet – innan det var dags för att sova. Det blev klart! Äntligen har jag mitt eget kontor, där jag kan sitta och blogga 🙂

När jag startade min laptop på förmiddagen idag för att jag skulle betala en räkning, så hann jag surfa ungefär 5 minuter – sedan var datamängden slut 😦 jaha, tänkte jag. Inte går det någon nöd på mig. Jag har ju min iPad jag kan använda. Men jag hade ju sådan lust att sitta vid mitt ”eget kontor”. Tidigare har jag suttit i mitt stora kök och surfat.

Jag ska passa på att beställa mer kontorsaker från Inkclub, såg tidigare att man kunde beställa tandkräm från dem 🙂 men det köpte jag igår när jag var i Gustavsberg med Rebecca.

Kommentera

