Happy Sweet Mine

1750-902-0500_1

Tidigare i veckan hämtade jag paketet från Lyko.se. Det var egentligen inte dags för påfyllning men jag ville prova alla dessa tre, schampo och balsam, kunde inte låta bli. Jag har nu testat dessa olika schampon och det skiljer sig lite. Mina favoriter som jag gillar bäst av dessa tre är de som är till vänster.

Detta schampo och balsam ger mitt hår mest liv och fuktighet i håret, håret känns fräscht längre. Schampo och balsam i mitten ger mitt hår mer volym i håret. Schampo och balsam till höger ger ännu mer volym i håret, det känns tjockare än vad det egentligen är och dessutom luktar det lite godis om det. Bra för hår som inte behöver så mycket fukt som mitt favoritschampo 🙂

Har du provat dessa schampo och balsam? Vad tyckte du?

Kommentera

