Min stund i Gamla Stan

November 031.JPGNovember 025.JPGNovember 035.JPGNovember 029

Sedan en tid tillbaka har jag beundrat dessa smycken, det var en tillfällighet och såg dessa smycken på ett Instagramkonto och sedan dess har jag följt kontot. Nu fick jag tillfället att se smyckena i Gamla Stan och även Catrine som gör dessa vackra smycken. Dessutom kunde jag inte låta bli att köpa ett smycke – likadan som på bilden ovan.

Det går att följa Catrine och se hennes smycken på Instagram: 925catrinelinder och även på Facebook.

Till Dig, Catrine:

Äntligen fick jag se dina vackra smycken idag och det var mycket trevligt att träffa Dig! Är väldigt nöjd med smycket och väntar på att få se mer av dina smycken i framtiden 🙂 Tack!

2 kommentarer Lägg till

Kommentera

