Cyber måndag

Cyber Måndag är här och det är ännu ett nytt fenomen i Sverige, då vi handlar på nätet till ett bättre pris. Nyligen var det Black Friday och jag åkte till Nacka Forum för att se hur mycket rea det egentligen var egentligen. Jag hade förväntat mig mycket mer realisation och mycket människor där. Lite rea och lagom med människor.

Jag handlade lite basictröjor på Stadium som var lite på rea och dessutom hade jag ett presentkort och då blev det ännu bättre pris på det jag handlade. Köpte även stretch-jeans på Cubus men till ordinarie pris. Jag gick förbi Lykos butik men handlade inget för att jag insåg att det var bättre pris att shoppa från nätet än från butiken 😉

Idag var jag i Sickla Köpcenter och handlade ett nytt schampo – som jag har velat prova länge. Hoppas att det är lika bra som de andra schampon jag har. Någon som någon erfarenhet om detta schampo?

Ha det så gott så länge 🙂

En reaktion på ”Cyber måndag

  1. Pingback: Bloggstatistik 2015 | Dirigo Ego

Kommentera

