Upplevelse

TakvandringDå var det dags igen för julklappar! Det är nu inte långt kvar till julafton och den julklappen som återstår att handla till är min pappa. Oftast, eller rättare sagt alltid, är det svårt att hitta julklappar till honom. Den mannen har ju allt!

Eftersom min pappa har arbetat som byggnadsarbetare i hela sitt liv, så har han varit på många olika platser i Stockholms län, byggt broar, byggt hus och sjukhus. Han fick ett mindre uppdrag i Södra länken strax innan den var färdig med att sätta dit en av monumenten som finns där.

Men jag vet att han inte har gjort allt i sitt liv! Därför ska jag nu beställa en upplevelse som han sent kommer att glömma! Dessutom fyller han 70 år i februari, så kanske skulle det vara dubbelt så kul att både få en julklapp och födelsepresent från upplevelse.com av mig.

Jag funderar på att beställa en takvandring till honom, så att han får uppleva Stockholm från takåsen och dessutom är det sådan upplevelse jag också skulle kunna tänka mig att få uppleva. Kanske får jag följa med pappa på takvandringen då han har bestämt ett datum för att göra det 🙂 Jag hittade även fler intressanta saker man kan göra men först julklappen till pappa – Kolla gärna upplevelse.com

 

Kommentera

