Inspektion i badrummet

IMG_0783

Då var det åter dags för en inventering på vad som finns på badrummet. Eftersom det var ett tag sedan jag beställde parfym, schampo, balsam och andra hygienartiklar så är det nu dags igen 🙂 Ja, det är ju ingen panik men tänk dig känslan av att hämta ut paket från Postens utlämningsstället – som rena julaftonen!

Är du en sådan person som är nyfiken av dig och gärna kollar i vänners badrumsskåp? Visst, det har hänt mig med men det är inget jag normalt brukar göra när jag är hos vänner. Nu har jag ingen bild från mitt badrumsskåp men jag kan berätta att jag är ganska duktig på att gärna ha dubbletter, om inte trippel av produkter. Man skulle nästan tro att jag förbereder mig för krig :/ Vet inte varför jag gör det och jag vet inte vad heller inte vad det kommer ifrån.

Jag kan tycka att det är bekvämt att ha fler än bara en produkt i badrumsskåpet. Och samtidigt har jag plats för mer än att bara ha en produkt av varje ting. Visst, lite trång kan det vara på någon hylla men det faller i varje fall inte ut på golvet varje gång jag öppnar dörren till badrumsskåpet.

För en tid sedan köpte jag schampo och balsam ”Happy Sweet Mine” från Lyko, hade från början lite svårt för detta eftersom det luktade som godis men nu har jag vant mig. Doften kommer bara när man schamponerar in detta i håret.  Dessutom ger det mitt hår mer volym.

Eftersom jag i stort sett använder bara Puma-parfym, så är det så enkel att beställa från Parfym.se. Beställer alltid minst två flaskor. Har provat alla Puma förutom ”Time To Play” Hm dags att prova något nytt? 🙂

Vad är det bästa och drygaste du har ditt badrumsskåp? Det drygaste jag har i mitt skåp är zinkpasta som jag beställde från Apoteket Hjärtat i höstas. Så bra att använda när man har sår och jag använder dem ibland till mina eksem.

Nu ska jag släppa taget om datorn och inspektera badrumsskåpet 🙂

Ha en god kväll 🙂

Kommentera

