Nu blir min bestemor glad

 

Kari 30L BagDe sista dagarna har jag funderat på om jag ska köpa jackan från Kari Traa eller inte. Efter att jag hade studerat klart för dagen så for jag till Stadium i Sickla Köpcenter för att prova jackan. Den jackan var snygg och i fin kvalité men det var inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Åkte hem igen och fortsatte googla på andra jackor från Kari Traa-kollektionen. Jag har verkligen fastnat för detta märket och kan inte sluta tänka på det.

Detta klädmärke (och även andra klädmärken) varierar verkligen i pris och i form (så klart) och om man jämför på Pricerunner.se så skiljer det en del mellan butikerna och webbutikerna. Efter att ha googlat en stund så hittade jag jackan – Vangen Parka – jag kommer nog att tycka om den.

227293101101 KARI TRAA W MÖLSTER JKT Small1x1 Standard Small1x1Så jag tog tillfället i akt idag och beställde jackan från Swesports.se och kunde inte låta bli att beställa sportväskan från Sportamore.se. Helt enkel för snygg att låta bli att köpa den 😉 Det blev även en beställning på två par Kari Traa-sockor och ett par träningsbyxor.

Varför skulle min bestemor bli glad? Min bestemor sa till mig när jag var i femtonårsåldern att jag skulle köpa norska kläder. Ha ha vad menade hon med det? Att de kläder jag hade inte var fina? Jag vet faktiskt inte än idag vad hon menade med det. Rar liten gumma, både ”rar” på svenska och norska.

Jag är helt säker på att bestemor kommer att le i himlen när jag snart har en Kari Traa- jacka 😉

 

 

2 kommentarer Lägg till

  1. kjersti71 skriver:

    Kjempe fin 🙂 Å når du først er i KT humør så bør du bestille deg boxer-trusene hennes også. Dem er kjempe gode 🙂

    Gilla

Kommentera

