Vasaloppet 

Har du velat åka Vasaloppet? Känner du någon som åker Vasaloppet? Kanske varit i Mora vid ett annat tillfälle?

CAM00793

Jag har aldrig åkt Vasaloppet men däremot har jag varit den som har varit chaufför till några som har kört Vasaloppet. Det är en fantastiskt stämning i Mora den dagen 🙂 Jag tycker det är kul att åka skidor men har aldrig fått för mig att åka Vasaloppet, så tränad är inte jag.

Jag kommer att vara på jobbet hela söndagen så jag hinner se lite grann. Jag har redan hört mig för om det är någon annan som är intresserad utav Vasaloppet men intresset är nästan lika med noll. Så då blir jag ensam i soffan 😉

Ha en fortsatt bra dag oavsett om du kommer att se Vasaloppet eller ej 🙂

Kommentera

