Systrarnas åsikt

Eftersom jag och mina systrar bor på olika ställen i Sverige så gjorde jag som så att jag skickade mail till dem och bad dem berätta om Glossybox. Jag vet sedan länge att de har prenumererat på dessa boxar och jag har alltid varit nyfiken. Jag hade bara hört om namnet. Då vi har träffats så har vi inte hunnit pratat om denna box, för vi har pratat om andra saker 🙂

 

Mina frågor jag ställde i mailet var:

Hur kom det säg att ni började med Glossyboxen? 

Den ena systern: fick höra det på jobbet och blev nyfiken, att jag sedan beställde ett eget paket. Den andre systern: jag fick Glossyboxen när hon fyllde 40 år och att det fortsatte att komma paket de tre efterföljande månader med ett paket i månaden.

Är ni nöjda med paketen? 

Ja, vi är båda är nöjda med att få prova de olika produkterna vi aldrig hade en tanke på att prova eller köpa annars. Vi tyckte att det var lyxig känsla att få hem paketet. Som rena julaftonen.

Berätta något om paketen

De levereras i fina paket och vi visste aldrig vad som fanns i paketet. Paketet kom varje månad och vi gillade blandningen av de olika produkterna i paketen.

Var ni någon gång missnöjda med Glossybox? 

Den ena systern: det var en kräm jag fick en gång och efter att jag hade använt den så kände jag mig fortfarande torr i ansiktet. Det var den enda gången jag var missnöjd, annars har det varit bra produkter varje gång. Den andre systern: Jag har varit nöjd alla gånger och nu när jag får dina frågor här på mail så blir jag intresserad att bli prenumerant igen.

Och ja, jag kommer att beställa paketet – för att jag är nu ännu mer nyfiken på produkterna från Glossybox

 

Ha en bra där ute i världen 🙂

Dag 14 #Blogg100

Kommentera

