Tips på nya appar

Det är inte alltid jag kan använda mina egna bilder till bloggen, det är då appen på min Ipad kommer till användning. Mitt mål är att använda mina egna bilder som jag har fotograferat med Nikonkameran eller mobiltelefonen Samsung till blogginläggen.

Jag använder mig utav en app på min Ipad som heter Wallpapers. Där kan jag helt gratis ladda ner de bilder jag tycker om och använder dem i min blogg ibland och när jag känner att mina egna bilder inte kan användas så brukar jag skicka en fin bild till mina vänner.

När jag ibland ska göra kollage så använder jag mig utav en app på min Ipad som heter InstaMag, mycket kul kan det bli när man gör ett eget kollage med de bilder man har 🙂

Lycka till med bilderna 🙂

 

Dag 16 #Blogg100

Kommentera

