Erbjudande från Spartoo

När jag rensade garderoben och förrådet så insåg jag att det är ju snart vår. Har jag några passande bra skor för kommande säsong? Nej, det har jag inte riktigt och det är dags att inhandla det så att man inte går med för varma skor när solen sticker fram ordentligt.

Höga sneakers Converse ALL STAR HUSTLER MODERN BASICS MIDHar alltid gillat märket Converse, speciellt mina sandaler med stjärnor på och som jag beställde från utlandet eftersom det inte längre fanns i Sverige. Mina första Converse jag hade var lila. Idag vill jag ha vita.

Har hittat Converse och andra olika snygga modeller hos Brandos.se och även hos Footway.se, de har verkligen väldigt mycket att välja emellan. Inte bara Converse utan även andra snygga skor och jag tror knappast att det bara blir att jag bara kommer att välja ett par sneakers till kommande vårsäsong.

Hittade även snygga sneakers hos Spartoo. Känner inte till dem sedan tidigare och där det också fanns mycket att välja på, exempel Converse och andra fina skor. Dessutom kunde man svara på några frågor i en panel och därmed få 90 kronor i rabatt nästa gång man handlade där. Vilket jag gjorde – finns chans att jag kommer att handla från dem 🙂

Converse nästa? Ja, såklart 🙂

 

Dag 22 #Blogg100, #spartoo, #sneakers

Kommentera

