Swiss skin roller

Sedan en tid tillbaka har jag sett att den finns marknaden och jag blir mer och mer intresserad utav den – Så den är på min Wish-list just nu. Har läst många recensioner om denna produkt och tycker att den verkar intressant! Inte för att jag kanske har större problem med min hud, men det lilla problem jag har i ansiktet så skulle jag vilja prova den. Har sett att det finns på Lyko och för något år sedan så var den mycket dyrare. Så när min lön kommer nästa månad så funderar jag på att beställa den. Är det någon som har provat den och skulle vilja berätta om den. Jag vore väldigt tacksam för det. Fungerade det som du trodde?
Dag 39 #blogg100 #swiss #skinroller #wishlist
Kommentera

