Glossybox

Då har Glossyboxen äntligen kommit 🙂 jag blev lite förvånad för det ringde på dörren på förmiddagen. Utanför dörren står en ung kille och vill lämna över boxen. Jag som hade förväntat mig att jag skulle få en avi i posten för att sedan gå och hämta paketet på utlämningsstället. Men inte.

Nyfiken som jag var kunde jag inte låta bli att öppna paketet. Sagt och gjort, jag öppnade paketet för det är ju lika spännande att öppna paket – som på julaftonen! Den jag mest är nöjd över är ögonfransböjaren, vilket jag inte har använt på evigheter och har ibland saknat en sådan.

En ny sminkborste går alltid åt, krämerna är härliga att använda och mascaran som är vattenfast kändes bra. Märks att jag är van med min gamla mascara som gör ögonfransarna mycket fylliga.

 

Väntar redan på min nästa Glossybox

Dag 41 #glossybox #smink

Kommentera

