Bra utrustning

206569101101 REVOLUTION FIRST AID SET Standard

Nu är det mitten på april och det är mycket som händer. Våren är här och jag märker att människorna där jag bor är ute mycket mer, en del är ute med sina hundar och det är en del som joggar om kvällarna. Ja, snart är det min tur att ut och springa i skogen.

Snart är även fästingarna på ingång. Om man nu ska vara i skogen så gäller det att klä sig så att de inte hinner bita fast på kroppen, stoppa in kläderna ordentligt och se till att skaka kläderna när du kommer hem.

För många år sedan hade jag en fästing mellan ögonfransarna, jag som trodde det var mascara tills jag insåg att det var en liten ful rackare som hade hunnit satt sig där. Efter det har jag alltid varit noggrann med att se till att inte gå i högt gräs, Om jag nu måste, så har jag kläder och skor för det.

Att vara förberedd är alltid bra, ifall oturen kommer. Förra året köpte jag alla de tre olika dessa kit, ifall oturen kommer, First Aid Kit, First Aid Running och First Aid Tick Set.

Vill du också vara förberedd, så går det att köpa dessa på Stadium, både i butik och Online.

 

Dag 46 #blogg100 #fasting #kit #stadium

 

 

2 reaktioner på ”Bra utrustning

Kommentera

