Intar helg

Det har varit en bra arbetsvecka på jobbet och några av mina projekt som jag gör hemma är äntligen är över. Så har jag bloggat då varje dag och det har känts lite lättare denna vecka, vad det nu beror på.

På mitt jobb träffar jag väldigt många människor och det sista året har det hänt en del, jag har varit med och startat en ny avdelning, haft åsikter och annan planering med färg och möbler. Glad att jag har en chef som lyssnar på mig 😉

Då har vi slängt en del möbler och mycket annat, eftersom det skulle införskaffas nya möbler. Så tog jag vara på denna stol och klädde om sitsen och nu är den ”nästan” som ny och passar bra vid mitt skrivbord 🙂

Har även klätt om fyra andra stolar i hemma, vilket var en ny utmaning eftersom jag aldrig har gjort det tidigare. Det gick fortare än vad jag trodde och det var kul att göra det. Känns som att det inte var sista gången jag gör det 🙂

Vet inte om denna vecka har varit speciell men det har varit lättare att bloggar både med tid och ord. Kanske jag prioriterar mitt liv bättre nu med #blogg10? Ja, kanske, det känns inte lika stressande.

Det finns de dagar jag sitter och nästan drar i håret för att ut ett blogginlägg, speciellt nu när man är med i #blogg100. Om jag har ångrat mig att vara med? Nej, verkligen inte, det är fortfarande en utmaning.

Jag som arbetar deltid och har som alla andra, tider att passa för att inte komma för sent. Visst, det har hänt att jag kört lite fort med bilen och sedan kommit inspringande in på jobbet – för att jag har bloggat in i det sista.

 

Nu blir det middag med gamla arbetskamrater och jag önskar er alla en trevlig helg 🙂

Dag 47 #blogg100 #mobeltapetsering #arbete #blogga

 

Kommentera

