Mer fall

IMG_0997

Mitt hår lever verkligen sitt eget liv, förutom att det växer och har blivit längre, så tycker jag det är konstigt att det börjar bli mer vågigt, alltför mycket att säga att det är krulligt. Nog för att jag har lite fall i håret men på sista tiden har det blivit mer fall i håret.

Normalt brukar fallet försvinna när mitt hår blivit längre men inte nu och jag har heller inte bytt schampo eller gjort några andra förändringar. Jag använder fortfarande Tigi-schampo och balsam som jag har köpt från Lyko och jag är nöjd med dessa produkter.

Har funderat länge på att prova Silicea kapslar och se om det verkligen fungerar, det rekommenderas att det används minst tre månader för att det ska bli resultat. Så om jag skulle börja använda det idag så kanske jag får se ett resultat i slutet av juli. Ja, kanske värt att prova. Såg att man kunde köpa Silicea kapslar bla hos Bodystore.

Värt att göra håret en god gärning? Kanske gör jag en beställning idag.

 

Dag 51 #blogg100 #silicea #bodystore

 

Kommentera

