Rent badrumsskåp

Äntligen blev det färdigt! Har nu på förmiddagen städat och sorterat badrumsskåpet med smink, borstar, spännen, parfym och med mera. Nej, jag hade ingen aning att jag hade så mycket – ändå är jag i badrummet flera gånger varje dag.

Jag har länge funderat på att städa badrumsskåpet men jag har inte haft att städa badrumsskåpet så högt upp på min prioriteringslista. Hade egentligen inte tänkt att göra det idag men sedan insåg jag att jag hade tid. So, why not?

Eftersom jag inte städat och sorterat på ett tag så slängde jag en del krämer och salvor, man ska inte spara på sådant. Kul att titta på gamla smycket som man har samlat på sig genom alla år – vilka minnen 🙂

För ett tag sedan beställde jag hem en Glossybox och jag sparade boxen som jag satte fint i skåpet med borstar och andra sminktillhörigheter – perfekt, enligt mig. Funderar på att skaffa mig en Lykobox från Lyko, så att jag kan använda den boxen också, och att det blir ännu bättre sortering i badrumsskåpet och dessutom kanske få nya produkter som jag inte har använt tidigare 😉

Parfymer har jag gott om – men jag längtar till att få köpa Chanel Chance men det blir till sommaren 🙂

 

Ha en trevlig helg 🙂

 

Dag 53 #blogg100 #glossybox #lyko #lykobox #badrum

Kommentera

