Tävlingsdeltagande

5b780-testbilder2bf25c325b6r2bnikon2bcoolpix2b028

Brukar du vara med i tävlingar? Jag kanske deltar en gång vart 30:e år. Typ aldrig. Jag sitter inte och löser korsord eller liknande och sedan skickar in dem eller är med i andra tävlingar där man skickar in sitt bidrag för att deltaga och kanske eventuellt vinner.

Kanske är det så att jag inte riktigt känner att jag har något att bidra med i dessa olika tävlingar och därför inte är med. Är ingen tävlingsmänniska på det sättet och har sällan lycka i sådana tävlingar. Men nu har jag gjort det.

Glossybox.se hade nu en tävling där deltagarna tävlar om att få designa en kommande Glossybox (sista dagen för att vara med i tävlingen var 23 april), där det gick ut på att designa en bild, antingen måla, rita, eller hur man nu ville designa sin bild, alla medel var tillåtna.

Så jag skickade in denna bild på den tavlan jag själv har målat. Inte för att jag har större förväntningar på att vinna men kände ändå att ”wow, här kan jag vara med och deltaga – Varför inte?!” Måste ändå ge det en chans 🙂

Så nu återstår det och se om mitt mitt bidrag går vidare till final 🙂 Resultatet blir klart i höst!

 

Dag 54 #blogg100 #glossyboxtavling

Kommentera

