Morgonrutiner

 

Börjar alltid med en kopp kaffe innan det är dags att göra sig i ordning. Nu är det vår och sommaren närmar sig och det är lite annorlunda produkter som jag använder än på hösten. Min hud berättar gärna att det är vår och mår mycket bättre än på hösten/vintern. Visst är det skillnad på huden idag jämfört med för …. Ja, när man var riktigt ung 😉

Jag är väl ung fortfarande 🙂 det används kanske lite mer fuktighetskräm i ansiktet och någon mer rynka vid ögat än när jag var tjugo 😉  jag använder helst Nivea för att återfukta och huden blir smidig. Sedan använder jag BB-cream för att jämna ut min hudfärg, inte för att det är stora skillnader med jag anser att jag ser piggare ut.

Sun Kissed, väldigt mjuk och härlig att smörja in sig, så lätt att man glömmer bort att den gör huden lätt solbränd och det sitter i ett par dagar.

Mascaran – den bästa jag någonsin har haft och jag är mycket nöjd med den. Och till sist, på med lite parfym, Daisy, Marc Jacobs. Efter detta är jag redo för dagen 🙂

 

Dag 55 #blogg100 #morgonrutiner

Kommentera

