Swiss Roller

Då blev det som jag tänkte, köpte mig en Swiss Roller eftersom jag var så nyfiken på hur den fungerar. Om det verkligen fungerar och om det verkligen blir resultat av att använda den. Jag kunde inte låta bli att köpa den från Lyko. Nu återstår det att se om det blir någon skillnad i ansiktet.

Upplevde att det gjorde mer ont att använda Swiss Rollern än att tatuera sig på underarmen, vilket jag har gjort. Tydligt var det också att man är olika känslig på alla kroppsdelar.

Enligt beskrivningen ska man använda den i 5-7 dagar, vila i 5-7 dagar och nu vet ni alla vad jag gör den närmsta veckan, samma stund på kvällen i samband med tandborstningen. Samma dag som jag beställde rollern så satt jag kollade på olika filmer angående denna produkt.

Det fanns olika modeller och en del körde stenhårt med sin roller i ansiktet, så att det blödde. Jag beställde rollern med 0,5 mm nål och efter att ha använt denna storlek så vill jag inte använda längre nålar, eftersom man blir röd i ansiktet ändå. Lätt tomatröd i ansiktet.

Efter att man har ha använt Rollern så ska man smörja in ansiktet med mjukgörande kräm och gärna svalkande kräm. Det är viktigt att allt är rent, händer, ansiktet och instrument när man ska göra detta. Dessutom desinficera rollern efteråt.

Så här dagen efter är jag fortfarande lite lätt svullen och lätt röd i ansiktet. Det ser ut som jag är lätt solbränd. Frågan är nu hur jag ser ut om en vecka. Har det blivit någon skillnad?

Kommentera

