Fler favoriter

IMG_0917

Det är alltid lika kul att prova nya saker, speciellt schampo och balsam eftersom jag gör slingor några gånger per år och ibland händer det att jag tonar mitt hår själv, så det är och blir fort slitet. Så blir det heller inte bättre för att det är sol ute. Nu har jag gjort håret ljusare igen och ville att det snabbt skulle bli återfuktat så jag provade ett nytt märke igen. TRESemmé från Lyko. Jo, jag hade testat den en gång tidigare och jag visste hur håret skulle kännas efteråt.

Ytterligare en favorit till 🙂

Kommentera

