Sommarläsning

wp-1465460234017.jpeg

Att läsa böcker gör jag inte så ofta men ibland så vill jag läsa för att det kan vara så att jag gillar författarens stil att formulera sig. Jag har nu börjat läsa ”Mördar-Anders och hans ovänner (samt en och annan ovän)” av författaren Jonas Jonasson. Ett av alla mina sommarnöjen. Mer info om boken finns här.

Jag valde också att läsa den här boken för att jag har läst hans andra bok ”Hundraåringen som klev ut genom fönstret” och den boken gillade jag väldigt mycket och har även  sett filmen som var mycket sevärd!

För alla som har sett filmen ”Hundraåringen som klev ut genom fönstret” och verkligen gillade boken och filmen, så kan jag berätta att det kommer en uppföljare, hörde på nyheterna att de har börjat med inspelningen nu i Trollhättan som är en av inspelningsplatserna i filmen. När den väl dyker upp på den vita duken så ska jag se den.

Du kommer väl att se uppföljaren till filmen ”Hundraåringen”?

Kommentera

