Härliga måndag

on

Vad jag gillar måndagar! Det är så härligt att få starta veckan med en ledig dag. Solen är framme och det är en skön temperatur ute. Dagen börjar bra! Idag har jag inga större planer förutom att jag ska lämna in bilen på Mekonomen i Nacka. Bilen har små konstiga ljud för sig när den rullar och det vore ganska skönt att de kan ordna missljuden, så jag slipper alla blickar när jag är ute och kör.

Trots att det är juni som börjar jag redan nu fundera på vinterdäck. Men det blir att beställa sedan hos Däckonline. Ja, jag vet att det är lite tidigt att tänka på det men man vill ju ha ordning liksom.

 

Ha en bra måndag 🙂

Inlägget innehåller affiliatelänkar

Kommentera

