Moster funderar

on

Saltis 3 113

Snart är det dags för födelsedag för mosters lilla favorit. Lilla killen fyller 7 år och har ingen aning vad jag ska köpa. Vet att han gillar att bygga med Lego. Funderar på om jag ska köpa något annat. Visst Lego är kul, men kanske kul att få något annat än Lego?

Minns själv det året jag skulle fylla 7 år och skulle börja i första klass, så fick jag en ljusblå Fjällräven Kånken av min morbror. Tyvärr har jag inte den kvar men har idag en svart Kånken som jag använder flitigt nästan varje dag.

Jag har mina funderingar och kanske blir det något helt annat än Lego eller Fjällräven Kånken 😉 Ska söka vidare på dessa ställen; Lekmer.seStor&Liten.se, LiterLeker.se, Barnkalaset.se och se vad som finns, som kan passa för den lille killen som fyller år!

Eller finns det någon som har ett bra tips där ute?

Kommentera

