Två veckor kvar

images

Snart är semestern här och det ska bli härligt med att tänka på något annat än arbete och alla mina hobbies. Jag har mina aningar att jag kommer att ta med lite hobbies på min semester. Har väntat hela dagen att få gå hem och måla. Jo, när jag kom hem hade jag självklart glömt min Ipad och en matlåda, så det var bara att vända och köra tillbaka till jobbet och hämta detta….

Kvällen hemma kunde jag äntligen börja måla och äntligen ser jag ett slut med att måla klart tavlan. Det har tagit längre att måla tavlan. Ett av alla projekt jag har och fler tavlor kommer jag att måla. Så relaxing! Kommer att visa tavlan sedan framöver.

Det är en del att ordna innan semestern drar igång. Sist jag träffade min mamma så blev hon faktiskt lite avundsjuk på mina träningsbyxor som jag har köpt från Sportamore.com, det finns nog inte kvar idag. Kanske ska jag överraska henne med att köpa ett par liknande?

Överraskade min syster häromdagen, besökte henne på jobbet på SÖS. Gissa om hon blev glad! Där stod två systrar och kramades och glada för att se varandra. Jag gillar att överraska. Det var så fint väder i stan så jag promenerade från Sös till Slussen.

Passa på att handla en supertunn musmatta på Teknikmagasinet. Det syns men känns knappt, såsom de andra man har haft tidigare. Bra länge har jag använt en tunn bok och tyckte att det var dags att att byta 😉

Nu återstår det bara två veckor kvar och många projekt återstå att göra 🙂

På återseende 🙂

 

Kommentera

