Elle Zip

Elle Zip jeans 
Nyligen var jag ute och shoppade i Sickla, hade egentligen inte tänkt att shoppa denna gång. Jag gick förbi butiken Gina Tricot och vände mig om för att jag blev nyfiken på vad de hade för nya kläder i butiken. När jag väl hittar som jag verkligen tycker om, då struntar jag verkligen vad min portmonnä säger. (Som vi hade en dialog varje gång vi var ute och shoppade?)

Jag valde två par av de mörkblå jeansen för jag tyckte de var snyggast och de ser nästan ut att vara i svart färg. De är tunna och det är stretch i de. Det fanns fyra olika färger att välja emellan: svart, mörkblå, gröna och vita. De är så otroligt sköna att använda och de bästa köpet på länge jag har gjort. Så nöjd med köpet!

Elle Zip Jeans – Gina Tricot

Kommentera

