Överraskad

Vi är väl många som har sett Gina Tricots nya reklam, eller kanske är den inte så ny eftersom jag inte ser knappt på TV numera. Jag blev så förvånad förra söndagen när jag satt och drack kaffe och kollade på Nyhetsmorgon när jag såg Ica-Cindy i deras reklam. Hade ingen aning att hon var modell. Har hon varit modell tidigare?

Jag tror att vi alla eller väldigt många förknippar henne som Ica-Cindy, vilket jag gör. Jag vet att hon inte är längre är med i Ica-reklamerna. Det är inte så att jag dissar varken Ica-Cindy (eller vad hon nu heter) eller Gina Tricot, absolut inte. Tvärtom. Fortfarande överraskad och tycker fortfarande det är kul med förändringar.

 

Innehåller länkar.

 

Kommentera

