Försöker lösa gåtan

När jag ändå är i farten med att göra rent i lägenheten så passar jag på att städa även badrummet. Det är dags att rensa alla flaskor och se över vad jag har. Vet att det är dags för mig snart att beställa mer schampo och balsam från Lyko.

Numera beställer jag alltid därifrån, lätt, enkelt och bekvämt. I somras hann jag med att handla schampo i deras butik i Vansbro – Check! Innan jag reste vidare till Trysil. Har även varit i deras butiker i Stockholm för att handla men tycker ändå att det är mer bekvämt att handla online.

Att städa är väl inte så kul men ändå ett måste ibland. Det blir mer kännbart nu när jag är allergisk. Gåtan är fortfarande olöst vad jag är allergisk mot. Nu på förmiddagen åkte doftljusen ut på balkongen och några av mina plädar åkte ner i en påse som ska ner till förrådet.

Nu ut i solen med gott sällskap 🙂

 

Innehåller länkar 

Kommentera

