Inspiration från New York

on

20161117_110953

Att bli inspirerad av saker man ser, hör eller gör får mig att må bra. Nyligen var jag i New York och jag tog chansen att åka skridskor i Central Park och det var verkligen inte planerat att jag skulle göra det. Så här i efterhand förstår jag hur mycket inspiration det gav mig.

Visst var det vackert väder och visst gav det mig träningsvärk i ett par dagar men vad gör det när man känner att fortfarande kan stå på skridskor och efter att inte ha åkt skridskor på flera år och en rädsla efter en olycka.

Väl hemma här i Stockholm närmare det sig Black Friday och mina härliga minnen från New York kom och jag kände att jag inte kunde motstå att inhandla skridskor på Stadium. Så, nu väntar jag på ett bra tillfälle att kunna använda dem snart och uppleva nästan samma minnen som i New York.

Kommentera

