En stund på Fotografiska

Härom dagen blev det en tur till Fotografiska. Eftersom det var första gången jag var där så var det väldigt intressant att se alla bilder. Har funderat många gånger att gå dit men har inte blivit av – förrän nu. En härlig avkoppling på kvällen för att gå runt och titta på bilder på okända och kända personer runt om i världen.

Det som har fått mig i tankarna att gå på Fotografiska en längre tid är det man jag träffade en man för cirka sju år sedan. Fotograf såklart, och självklart har jag glömt hans namn. Jag gillade verkligen hans svartvita bilder och jag kommer i framtiden att ta reda på hans namn, för att jag gillade verkligen hans bilder.

Att sedan sitta i restaurangen och ta ett glas vin var väldigt mysigt och det vill jag rekommendera att man gör efter att man har tittat på alla bilder och utställningen, speciellt när det var mörkt och man kunde se Stockholm med allt ljus det gav från husen.

De hade även vid ingången en butik med olika böcker med bilder, posters och annat smått och gott.

 

Tillbaka Fotografiska i framtiden. Ja!

Kommentera

