Letar efter ny klocka

Innehåller affiliatelänk

I mitten på november var jag i New York i en vecka och gjorde en massa utflykter varje dag . En av dessa dagar hamnade jag på en marknad med allt möjlighet, väskor, bilskyltar, mössor, skivor, smycken m.m.

Jag hittade en armbandsklocka som jag tyckte var fin, speciellt armbandet och kunde inte slita mig ifrån den. Jag köpte klockan för väldigt lite dollar och tänkte inte så mycket om det fungerade eller ej. 

Så nu i dessa juletider när jag har gått på stan och gjort andra ärenden så kommer klockan upp i mina tankar. Vill ju så gärna få den att fungera. Klockuret verkar helt trasigt, så det blir att köpa nytt. Men vilket? 

Har varit på Ur&Penn och kikat lite, och hoppas att jag hittar något där, för jag vill inte betala mer. Eller ska jag ge tomten min önskelista? Det är ju några dagar kvar till julaftonen…..Ho ho

Kommentera

