Mitt 2017

spark-trysil

Nu lämnar vi år 2016 och inleder en ny dag, ny vecka och verkligen ett nytt år – Välkommen år 2017. Att börja ett nytt år innebär en massa nya tag och förhoppningar, att det blir bättre – om inte bäst!

Jag avslutade året 2016 med att vara i huset i Norge och förlovade mig. Nu är det inte så att jag har direkta nyårslöften men som för oss alla kan det vara en bra start, att göra något nytt, göra något annorlunda. Vissa saker kanske man inte kan göra förrän senare under året och att det kan betyda olika saker för oss alla göra förändringar i livet.

Vad är mina förväntningar på året? Just nu känns det som att januari blir en månad till att planera för vad jag vill göra under året. Det kommer att bli några resor, på gott och ont. Spara undan pengar så att jag kommer ifatt mina utgifter. Kostar att vara på topp 😉

Att jag ska bli lite bättre på mina utgifter. Även om jag är noggrann med min ekonomi så blev det en del stora utgifter år 2016 men så här på efterhand var det ändå bra utgifter som naturligt skulle betalas. Bara för att jag kommer att bli mer noggrann så kommer jag inte sluta shoppa på Gina Tricot, Stadium och Lyko – mina favoritbutiker.

Att hälsan är i behåll och fortsätta att vara aktiv. Önskar att jag kunde komma igång med cyklingen igen och att även börja på gymmet igen. Kommer att söka nya arbeten och fortsätta att blogga, där jag fortsätter att dela med mig saker och ting.

Funderar på att bli bättre på att läsa böcker och även se mer filmer och serier. Jag som sällan kollade på tv och film förut.Nu ska det bli ändring på detta.

Har jag någon strategi? Att arbeta som vanligt, ta dagen som den kommer, göra saker och ting som faller mig in och vad som känns bäst för dagen och självklart för stunden.Stressa så lite som möjligt. Stänga av mobilen ibland, läsa mail mer sällan.

Nu sparkar jag vidare och ska njuta mer av livet

Hur ser ditt 2017 ut?

Kommentera

