Fortfarande vinter…..

 

Att det fortfarande är vinter råder ingen tvivel. Kanske det är snö, is eller slask där du befinner dig. Hos mig är det kallt. Det blev en liten tur med bilen eftersom en liten lampa hade slutat fungera. Så det var bara att åka till CirkleK och köpa en ny.

Det var kallt att sätta sig i en kall bil, som dessutom sa bilen burr. Från att jag gick ut från porten till att jag kom till macken så hade jag behövt en del saker. Handskar och en mössa. Visst, har jag det hemma men jag trodde inte det var så kallt ute.

Oj, vad det kliar i shoppingfingrarna. Jag shoppa men plånboken säger lite annat. Fram med tålamodet. Det är ju ingen nyhet att jag gillar märket med Kari Traa. Har ett antal kläder men inser att jag behöver mer – speciellt nu när det är kallt!

 

Mera kläder med märket Kari Traa finns även på: Stadium
Kommentera

