Välja väska

Innehåller affiliatelänkar
Att en väska kan betyda så mycket. Jag går aldrig utan en väska. jo, kortare sträckor men annars har jag alltid någon form av en väska. Liten som stor. Känns som jag är ständigt på resa. Ja, nästan. Jag har många väskor, små som stora. Allt från att från att gå till mitt arbete till att jag ska resa långt bort. Idag har jag säkert 10 stycken. Kanske har jag fler. Oftast har de inte kostat några större kronor men jag tänker ofta på kvalité när jag handlar en ny väska. Den äldsta väska jag har idag är 20 år gammal och jag använder den fortfarande, inte varje dag men vid finare tillfällen. Jag köpte den i London på Harrods för en mindre summa pengar. Att välja väska när man ska iväg på en mindre resa är ibland svårt, för att man vill ha med sig så mycket men ändå så lite. Så typiskt mig att packa två mindre väskor och ändå inte ha med mig något speciellt. Vad gör man när jag gillar väskor. Stora som små.

 

Kommentera

