Smashbox

Nu har jag använt Smashbox lilla Eye palette i en vecka…. STOPP! Den Är inte liten, det är mycket färg med bra kvalité i den lilla paletten! Är så nöjd med den att jag har beställt ytterligare en till Eye Palette med lite andra nyanser, för att komplettera och mixtra.

Snart är det dags för mig att gå på en Afterski-fest här i Stockholm. Ja, ni läste rätt. Ett par som har tänkt att vi alla ska klä ut i som det vore afterski. Fram med alla mina skidprylar, alla skidpass som jag har samlat på mig genom alla år och även ”skidglajerna” ska på – Here we go! Skidorna får vara hemma.

Så då tänkte jag passar på att använda denna Eye Palette, för vi alla vet att man måste vara lite fin för att gå på afterski 🙂

Köp från Kicks.se! Fri frakt vid leverans till butik eller köp över 600 kr.

Källa: Smashbox – Cover Shot Eye Palette hos KICKS

Kommentera

