Fågelbo eller inte?

tresemme-luxurious-moisture-balsam-500ml-1347-146-0500_1   

Undrar hur man skulle se ut med att inte använda balsam….. Skulle förmodligen se ut som ett fågelbo. Det är väl en av alla saker vi många inte klarar av att vara utan. Det hade varit rätt intressant och se hur mitt hår skulle se ut efter en månad med att inte använda balsam. Eller man kanske inte skulle vilja veta. Då hade jag nog fått stått längre tid framför spegeln och rett ut håret. Dessutom är jag så håröm, att vem som helst inte får borsta mitt hår.

TREsemmé Luxurios är ett bra balsam för mig och mer bra schampo och balsam finns hos Lyko.se.

Affiliatelänkar finns med i inlägget.

Kommentera

