Paket från Lyko

Innehåller affiliatelänkar i inläggetimg_1335

Tiden går och schampo och balsam tar slut. Efter ett möte på stan så gick jag förbi en av mina favoritbutiker där de säljer schampo och balsam och mycket annat till bra pris så jag passade på att köpa Syoss balsam.

Läste på förpackningen och tyckte det lät oerhört bra för mitt hår. Saken med det var att efter en användning var håret i god form. Men att använda det ett par gånger till i håret kändes det som jag inte hade tvättat håret på en vecka. Suck!

Alltså, det var inget fel på balsamet utan balsamet var riktat till den som inte har behandlat hår så som mig. Så balsamet får numera styvdottern använda – glädjen är att någon annan kan använda det och inte behöver kastas bort.

Så var det återigen dags att köpa nytt, så i samma veva fick jag ett sms från Lyko.se, där jag fick ett meddelande om att jag inte hade beställt på ett tag och att jag fick 20% rabatt på min kommande beställning. Passande på att beställa Tigi schampo och balsam, och därmed via Instabox – då det inte kostar någon frakt och dessutom att jag själv kunde bestämma mig för var någonstans jag kunde hämta ut paketet – smidigt!

Vill Du ha 100 kronor i rabatt vid nästa köp hos Lyko?

Så passande i tiden och snart ska jag cykla ner på stan för att hämta mitt paket 🙂

Kommentera

