Shopping i London 

Dagarna fortsätter i London med avkoppling, boendes på 17:e vången och jag börjar vänja mig med att bo så högt upp. Utsikten  mot London Eye och Big Ben är bedårande. Största önskan när jag kom till London var att gå till Harrods. Detta varuhus har verkligen allt man kan tänka sig. Och lite till. 

Det är 20 år sedan jag var i London för första gången och då handlade jag en lite tygväska som jag ville ha som minne från den resan. Den lilla väska har jag använt väldigt mycket och mycket mer än jag kunde ana. Nu på denna resa ville jag verkligen passa på att besöka Harrods igen och köpa en ny väska, så det blev denna vackra skönhet!

Visst har jag även andra favoritdesigner som Stella McCartney men att köpa en av hennes väskor får bli en annan dag. 

Kommentera

