Få pengarna tillbaka från Refunder

Nu har även jag hakat på, att pröva på Refunder (öppnas i ny länk) där man får en del pengar tillbaka beroende på hur många procent som erbjuds. Jag var länge fundersam om det var något för mig. Jag registrerade mig för ett par veckor sedan och trodde verkligen inte jag skulle använda den tjänsten.

Igår satt jag framför datorn och funderade på om jag behövde köpa klänningen från butik samma dag. Jag kom fram till att jag kunde lika gärna beställa klänningen och sedan hämta ut den senare, för det är inte förrän nästa vecka jag behöver den, då jag ska på bröllop.

Strax efter jag hade gjort beställningen fick jag ett mail där det stod vad jag hade beställt och även hur mycket jag fick i återbäring. Klart att det lockar mig mer att shoppa!
Klicka på Refunder och bli medlem du med! Dessutom är det gratis att bli medlem.

Kommentera

