Odd Molly-kofta från Boozt

_converttopng-13Innehåller affiliate-länkar i inlägget.

Det blir en del att tänka på när det är bröllop på gång. Alltså, jag ska inte gifta mig vad jag vet. Inte är det bara klänning som ska inhandlas, det blir ju även andra kläder, så det jag behöver införskaffa mig det är en kofta. Svensk sommar och lite kyligt på kvällen. Sen är väl jag lite kräsen nuförtiden när jag väl handlar något, samtidigt som jag vill vara fin.

Var häromdagen på Åhlèns för att jag visste att de hade Odd Molly kläder. Så klart hittade jag fina koftor men inte kunde jag köpa alla tre stycken. Ja, alla var mycket fina och inte lätt att bestämma mig för vilken jag ville ha.

Det blev så att jag lämnade Åhlèns och gick istället hem – utan kofta någon kofta. Satte mig vid laptopen och började kolla om jag kunde hitta fler koftor med Odd Molly. Det gjorde jag, och inte lättare blev det att jag satte och kollade på detta.

Kollade runt på Nelly.com och även NA-KD efter Odd Molly-koftor men hittade inget direkt, likaså på Bubbleroom. Ju mer jag letade efter koftor på nätet blev det svårare att välja. Kanske skulle jag ha köpt någon av Odd Molly-koftorna på Åhlèns.

Tog beslutet att beställa två stycken Odd Molly-koftor från Boozt. Kände att tiden började bli knapp för dagen och att även dagarna närmar sig bröllopet och jag får mindre tid att leta. 

Får ta en kopp kaffe och vänta på att det blir vardag, invänta på att avin kommer på posten och så att jag kan hämta paketen. Ser fram emot att få prova koftorna och gå på bröllop. Nu.

Kommentera

