Sommarfavoriter

Innehåller affiliatelänkar i inlägget

Nu har jag lämnat mitt sommararbete och kommer att vara ledig en tid framöver. Bilden ni ser var en del av min vardag, att få stå och blicka ut mot vattnet och se båtarna passera in och ut till och från stan. Tänk om man skulle få betalt arbete bara genom att glo ut mot Stockholm. Ja, det hade varit perfekt sommararbete!

Mina förberedelser för att vara ledig är väl egentligen inte så många. Men så klart finns några saker som alltid är med mig, vart jag än går. Den första saken jag alltid har med mig är Full Exposure Mascara från Kicks. Har använt samma märke ganska länge och jag är nöjd med att den håller vad den lovar. Fyllig och ger längre ögonfransar.

Numera använder jag Ref Silverschampo från Lyko, den är skonsam mot håret och gör sitt arbete. Jag kom i kontakt det silverschampot då killens kompis hade glömt detta hemma hos oss. Jag använder det ungefär 1-2 i veckan, för att få en bra lyster i håret.

Det sista viktigaste som jag använder ofta, typ nästan varje dag, speciellt nu när det är sommar är Leggings från Gina Tricot. De kan ju användas till allt och passar till mycket.

Vilka är dina favoriter under sommaren? Har du något tips till mig?

 

Kommentera

