Promenad genom stan

Innehåller affiliatelänkar i inlägget

Nu när man är ledig och har semester är jag inte den som sitter still. Jag promenerar gärna genom stan bara för att röra på mig. Oftast har jag inga direkta mål utan bara går och sedan får jag se vart jag hamnar. Eftersom jag bor på Gärdet så tycker jag det är härligt att bara gå ner på stan. Det tar cirka 20 minuter att gå till Stureplan.


Det är kul att se saker förändras, i Stockholm är det alltid fart, man ser semesterfirare, turister och människor som har återfunnit sin arbetsplats. Härom dagen gick jag förbi Lyko på Sturegatan. Hade ingen att de hade butik där. Så bra, att jag har nära dit.

Gillar deras produkter. Kom på att jag fick silverschampot av min kille förra veckan.  Klicka på Ref så vet du hur flaskan ser ut och kan köpas hos Lyko. Har använt det en gång tidigare och det är mer vårdande än allt annat silverschampo som jag använt tidigare.

Snart blir det mer promenader på stan – hoppas att jag upptäcker mer intressanta saker 🙂

En reaktion på ”Promenad genom stan

  1. Hej! Du har din blogg registrerad hos oss (blogvertiser.com) med en gammal mailadress . Vill du att vi uppdaterar till en aktuell så att du kan få nya uppdragsförfrågningar skickade till dig? Återkoppla gärna till mig i så fall så hjälper vi dig. 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

