Sista minuten till Grekland 

Innehåller affiliatelänkar i innlägget.

Det var meningen att vi skulle boka resa mycket tidigare och dessutom hade vi pratat om att resa till Italien men saker kom emellan. Bara hen som vet. Vi hittade en resa som var till ok pris och att det var All in inclusive på hotellet. Resan gick bra, nästan tre timmar flygtid.

Utsikten kunde man inte klaga på. Nu förstår jag varför det var All inclusive där på hotellet, det är ganska långt till Kretas nästa Taverna och till nästa by fick man gå väldigt länge om man vill äta något annat. Maten på hotellet var ok, trots att det var i stort sett samma mat – vid varje måltid. Eftersom det var buffé så var det ok och enkelt då man får plocka det man gillar. Oftast blev det alltid det samma. Tsatsiki, sallad och pasta i någon form.

Hotellområde

Mina badkläder från Stadium som jag hann köpa innan resan. Det var mycket realisation i hemma i stan och jag kunde inte låta bli att shoppa. Jag hade ju redan köpt badkläder och annat innan resan.

Min fina klänning inför middagen.


All inclusive-armband.

Kommentera

