Lästips

IMG_0900

Nu har jag börjat läsa ”Störst av allt” av Malin Persson Giolito. Innan jag började läsa boken ville jag ta reda på mer om henne, författaren. Jag hade ingen aning att det var dotter till Leif GW Persson.

Någon gång har jag hört om hennes efternamn men inte lagt detta på minnet om att det var hans dotter. Har läst lite smått om bokens recensioner men ville inte läsa för mycket, för att jag ville skapa mina egna tankar om boken. Så, nu vet ni vad jag gör – läser boken!

Länk till Bokus om boken av Maria Persson Giolito  – Störst av allt

Kommentera

