Mitt vardagsrum

on

God morgon alla ni där ute!

Sitter här med mitt morgonkaffe och kollar lite på Tv4-Nyheterna. Börjat arbeta igen efter semestern? Njae, inte riktigt. Kan tala om att jag börja arbeta på måndag på vårdcentralen och tills dess njuter jag av min ledighet.

Eller ledighet? I min värld har jag alltid något att göra. Förutom att jag är snart klar med att måla byrån vit, bloggar eller är ute och promenerar, så har jag råkat få en infektion i kroppen, så smärtor har jag fått känna på att man kan ha. Det här går snart över.

Men i alla fall, nog om min smärta. Jag har inget arbete som berikar mig riktigt ekonomiskt om dagarna, hittills. Tänk om man kunde sitta i soffan och veta att det trillar in pengar på mitt bankkonto utan att röra ett finger, det hade varit grejer det!

Under en längre tid har jag bloggat, sedan april 2015 och under resans gång har jag gjort fler än bara skrivit på den här bloggen. Jag tycker om att blogga det och berika andra, om det nu är med en bild eller vad jag nu bloggar om.

Eftersom jag bloggar på fyra olika platser med olika ämnen så har jag gjort länkar till alla bloggar. Det är som ett hus med fyra rum där man kan klicka sig vidare för att se vad jag bloggar om eller vad jag gör. Man kan alltid länka sig tillbaka till Dirigo Ego.

Överst på headern man läsa och länka sig vidare till ett annat rum, ex min reseblogg ”Underbara Grader” och därifrån gå vidare till nästa blogg, ex Dirigo Photo-bloggen, eller Galleri Pixel. Härmed vill jag kalla detta för mitt ”vardagsrum” och jag bjuder på det 🙂

 

Trevlig läsning och jag hoppas att du kommer att trivas i mitt vardagsrum 🙂

Vill du också ha en god kopp kaffe som mig medan du läser? Kaffebryggare – Moccamaster

Kommentera

