Sista helgen i Trysil

on


Eller… jag befinner mig 3,5 mil från Trysil. Mammas hus är sålt och vi plockar ur grejer ut av huset. Det är med sorg och jag har inte riktigt förstått att det faktiskt är sista helgen jag kommer att vara här. Iallafall på denna gård. 

Det är väl inte förrän när jag kommer till Stockholm jag kommer att förstå att jag aldrig kommer att vara här något mer. Så mycket som jag älskar att vara här. Men livet går vidare, det måste det. 

Har jag bytt blad tidigare så kommer detta också gå bra. Hoppas jag. Och jag hoppas inte, för att jag vet, att jag kommer att återvända till Trysil många gånger till. 

Kommentera

