Summering av veckan

Rensade hallonen som jag plockade utanför Trysil. Några dagar sedan blev det smulpaj och jag lova att det väldigt gott – trots att jag sällan bakar. Inte min bästa sida, men det är kul när det sker 🙂 

Efter jobbet åkte jag till stan och var med på ett musiktest som tog tre timmar och som tack fick jag 600 :- i presentkort. Vad jag ska köpa har jag idag ingen aning men jag kommer att använda den till något jag verkligen behöver. Lovar!

Köpte mig en slipmaskin som kom till väl användning! 

Slagbordet är helt slipat och jag nog stört grannarna men nu är det klart!

En fika på bageriet i Aspudden där jag oftast befinner mig när jag jobbar. Nybakat och gott! 

Här är jag bordet och har lite tråkigt, väntar på att tiden ska gå. Snart är helgen över och nu väntas en ny vecka med nya utmaningar 🙂  Hoppas ni har haft en bra vecka liksom mig.

Kommentera

